Scroll voor meer
 

Contacteer ons

Gebruik dit formulier om ons te contacteren, brochures te bestellen of een offerte aan te vragen.

Hoe gaat U te werk?
  • Vul onder stap 1 uw contactgegevens in.
  • Vul stap 2 in indien U ons een vraag wenst te stellen of een opmerking wenst door te geven.
  • Vul stap 3 in indien U onze brochures via de post wenst te ontvangen.
  • Vul stap 4 in indien U een offerte voor een cruise wil ontvangen.

  • Klik tot stot onderaan op de knop verzenden. Wij contacteren U vervolgens zo spoedig mogelijk.

    Stap 1

    Uw contactgegevens





    Stap 2

    Heeft u een vraag of een opmerking? Vul in dit geval het tekstvlak hieronder in.




    Stap 3

    Wil u graag onze brochure(s) ontvangen. Gelieve deze dan hieronder aan te duiden.


    Kies minstens 1 brochure
    Brochure Royal Caribbean
    Brochure Celebrity Cruises
    Brochure Azamara Club Cruises


    Stap 4

    Wil u graag een offerte ontvangen. Vul hieronder de nodige gegevens in en wij contacteren u zo spoedig mogelijk.










     

    aanbiedingen

    Gepost op 1 januari 1970

    Nieuws

    16
    maa

    Royal Caribbean investeert 900 miljoen euro in upgrading schepen en particuliere eiland

    Gepost op 16 maart 2018

    Royal Caribbean investeert de volgende vier jaar circa 750 miljoen euro in de upgrading van tien schepen. Het Royal Amplified-programma omvat zowel Oasis of the Seas en Allure of the Seas als alle schepen van de Freedom- en Voyager-klasse. Onder het programma worden alle facetten van de gastenbeleving aangepakt met een brede waaier aan innovatieve voorzieningen en nieuwe ervaringen die voortbouwen op Royal Caribbean’s vakantie-aanbod.

    “Royal Caribbean staat bekend voor haar passie voor innovatie, haar niet aflatende aandacht voor detail en haar toewijding om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen,” benadrukt CEO Michael Bayley. “Wij verwelkomen wereldwijd elk jaar meer dan vijf miljoen gasten en hebben dit programma ontworpen om onze trouwe gasten nieuwe wow-momenten te bezorgen en een nieuwe generatie van avonturiers aan te trekken.”

    Onder het Royal Amplified-programma worden de buitendekken van de schepen volledig vernieuwd met zwembaden voor gezinnen, ontspannende spa-achtige omgevingen en levendige activiteiten, zowel onder de zon als onder de sterrenhemel. Sensatiezoekers vinden er nieuwe attracties zoals waterglijbanen, waterparken en de Sky Pad, een virtual reality bungee trampoline.

    Naar het model van Symphony of the Seas die over twee weken wordt gelanceerd, introduceert Royal Caribbean ook op andere schepen nieuwe eetgelegenheden en bars zoals het visrestaurant Hooked Seafood, de Playmakers Sports Bar & Arcade en het gezinsvriendelijke Mexicaanse El Loco Fresh. Het nachtleven wordt verrijkt met nieuwe lounges en night clubs waaronder The Bamboo Room, een nieuwe Caraïbische bar. Meer details over de geplande werken op de respectievelijke schepen zal de rederij ten gepasten tijde publiceren.

    Perfect Day Island Collection

    Een cruisevakantie is meer dan een reis aan boord van het schip. Daarom kondigt Royal Caribbean de Perfect Day Island Collection aan, een ambitieus project rond haar exclusieve particuliere eilanden in de wereld. Het eerste bestemming in de collectie wordt CocoCay, het privé-eiland van de rederij in de Bahama’s. Royal Caribbean investeert dit en volgend jaar meer dan 160 miljoen euro om van CocoCay de ultieme familiebestemming in de Caraïben te maken.

    Het plan omvat onder meer de bouw van het Thrill Waterpark met 13 waterglijbanen. Daredevil’s Peak met een hoogte van 40 meter wordt meteen de hoogste waterglijbaan in Noord-Amerika. Andere nieuwigheden zijn de Oasis Lagoon, een 490 meter lange zipline en Up, Up en Away waarbij de gasten met een heliumballon tot 140 meter boven het eiland opstijgen. De attractie wordt daarmee het hoogste uitkijkpunt in de Bahama’s.

    Royal Caribbean laat nieuwe parelwitte zandstranden aanleggen en bouwt een exclusieve Coco Beach Club met onderwater-cabana’s, nog een primeur voor de Bahama’s. Eerder kondigde de maatschappij al de bouw van een kade aan zodat de schepen er in alle omstandigheden kunnen afmeren en het comfort voor de gasten wordt verbeterd. De renovatie gebeurt in fases. De werken starten in september 2018 wanneer de nieuwe pier klaar is. In het voorjaar van 2019 zal het merendeel van de attracties open zijn voor het publiek. Tegen november 2019 moeten alle werken afgerond zijn.

    Wie zijn wij?

     

    Cruise Connection kan terugblikken op een jarenlange ervaring en een uitgebreide kennis van de cruisesector. Deze referenties lagen aan de basis van de beslissing van Royal Caribbean International om het bedrijf in 1972 aan te duiden als International Representative. In 1998 kwam daar de vertegenwoordiging van Celebrity Cruises bij en in 2007 van Azamara Cruises. De drie brands maken deel uit van Royal Caribbean Cruises Ltd, de tweede grootste cruiserederij in de wereld met hoofdzetel in Miami. RCCL beschikt over een vloot van 42 schepen met nog eens 8 vaartuigen in bestelling of aanbouw. Dit brengt de totale capaciteit tegen 2018 op 130.900 bedden.
    Als International Representative of generaal verkoopagent vertegenwoordigt Cruise Connection vandaag Royal Caribbean International, Celebrity Cruises en Azamara Club Cruises in België en het Groothertogdom Luxemburg. Zij verzorgt de sales- en marketingactiviteiten, staat in voor de logistieke afhandeling van alle reserveringen in de Belux en rapporteert rechtstreeks aan de rederij. In die zin is Cruise Connection de ‘brug’ tussen de rederij enerzijds en de reisagenten, gespecialiseerde (cruise)touroperators en klanten in de Belux anderzijds. Dit verzekert u van een professioneel aanspreekpunt waar u terecht kan met alle vragen.

     

    Reiskantoren

     

    Heel wat reisbemiddelaars in België en het Groothertogdom Luxemburg hebben de voorbije jaren tijd en energie gestopt in cruiseopleidingen, het onderhouden van de contacten met Cruise Connection en het bezoeken van en het reizen met onze cruiseschepen. Zij weten waarin de diverse rederijen zich van elkaar onderscheiden en welke maatschappij of schip het best aansluit bij uw wensen, smaken en budget. Zij kunnen u onze brochures overhandigen en samen met u de bestemmingen en vaarroutes overlopen. U hoeft ook geen overhaaste beslissingen te nemen. U kan de brochures thuis rustig doornemen en dan samen met de reisbemiddelaar uw vakantiedroom waarmaken. Ook het internet is een fantastische bron van inspiratie. U kan er niet alleen heel wat informatie vinden, maar vaak ook met enkele muisklikken een reis reserveren waar ook ter wereld. Maar weet u ook steeds bij welke reisorganisator of –bemiddelaar u de cruise hebt geboekt? Kan u er terecht als uw informatie niet helemaal correct is en u het dossier achteraf wenst te wijzigen of extra diensten wenst toe te voegen? Kent u de verkoopvoorwaarden van het online-reiskantoor?

    We werken allemaal hard voor onze welverdiende vakantie. Bij Cruise Connection vinden we het dan ook vanzelfsprekend dat u voor deze centen de droomvakantie krijgt die u voor ogen hebt. Professioneel verkoopadvies, een degelijke dienstverlening en een prima service na verkoop, zijn de sleutelwoorden van onze reisagenten en cruisetouroperators. Ze zijn een garantie voor een geslaagde cruisevakantie. En mocht u een vakantie op het internet toch goedkoper vinden, wees er dan van overtuigd dat de reisagent, de touroperator en Cruise Connection alles in het werk zullen stellen om deze prijs te evenaren of het prijsverschil te verantwoorden.

     

    Garantiefonds

     

    De reissector evolueert voortdurend. Innovatie is een sleutelwoord: het creëert meer reis­ en vakantieplezier. Maar bij een consument kan het voor verwarring zorgen. Vandaar dat de wetgever de consument/reiziger wil beschermen tegen minder bonafide actoren. De reiscontractenwet van 1994 verplicht voldoende garanties, zoals de Europese Richtlijn in haar artikel 7 bepaalt. Deze wet bepaalt onder meer dat de reisorganisator en/of de reisbemiddelaar over voldoende garanties dient te beschikken, om in geval van financieel onvermogen, hun verplichtingen jegens de reizigers verder na te komen. Zij dienen ervoor te zorgen dat de reeds voldane bedragen aan de reiziger kunnen worden terugbetaald en, indien de reis reeds een aanvang heeft genomen, moeten zij zorgen voor de repatriëring van de vakantieganger.
    De reiscontractenwet zorgde ervoor dat binnen de reissector het initiatief groeide om het Garantiefonds Reizen op te richten. GFG zorgt ervoor dat de reiziger binnen de wetgeving volledig beschermd is tegen faillissementen in de sector. Daarnaast vervult GFG een grote preventieve taak. Het fonds screent nauwgezet alle aangesloten reisorganisaties, reisbemiddelaars en reisbureaus. Aanbieders in financiële problemen of malafide aanbieders worden op die manier sneller opgespoord. Het GFG-label staat met andere woorden voor klaarheid, zekerheid en vertrouwen. Een garantie voor zowel reizigers als de reissector!
    In het geval van een faillissement van uw reisorganisator, reisbemiddelaar of reisbureau zijn er 3 mogelijkheden:
    - U krijgt uw voorschot terug. Zo kunt u een andere reis boeken.
    - U kunt toch op reis gaan, zonder dat u enige hinder ondervindt.
    - U kunt uw reis in de beste omstandigheden voortzetten.
    In elk geval komt GFG tussen en neemt de verantwoordelijkheid over. GFG zorgt dus telkens voor een passende oplossing. Vergewis u er dan ook voor elke reservering van dat uw reisagentschap, touroperator of online-reiskantoor is aangesloten bij het Garantiefonds Reizen.

     
    Vind ons op de kaart

    Cruise Connection nv

    Koningin Astridlaan 72
    2550 Kontich

    Kom eens langs.
    Maandag - vrijdag: 9u - 13u & 14u - 17u30
    Ruime parking beschikbaar

    Cruise Connection nv    
    Koningin Astridlaan 72   03 880 80 80
    2550 Kontich   info@cruiseconnection.be
     
    Maandag - vrijdag: 9u - 13u & 14u - 17u30
    Ruime parking beschikbaar