Royal Caribbean en Eurovisie Songfestival vormen ultieme duet

Royal Caribbean en Eurovisie Songfestival vormen ultieme duet

7 januari 2024

 

Royal Caribbean International bundelt de krachten met ‘s werelds grootste livemuziekevenement, het Eurovisie Songfestival. Als officiële partner voor 2024 en 2025 zal de cruiserederij een breed scala aan momenten en ervaringen tot leven brengen, waaronder merkbekendheid tijdens het evenement, promotie in de gaststad en meer.

De nieuwe samenwerking debuteert in de aanloop tot het 68ste Eurovisie Songfestival dat in mei plaatsvindt in het levendige Malmö in Zweden. De liedjeswedstrijd zal worden uitgezonden in de 37 deelnemende landen, terwijl miljoenen anderen online zullen kijken. Het event valt samen met de start van het Europese seizoen van Royal Caribbean met zes bekroonde schepen die vanuit acht steden over het hele continent varen en een reeks historische bestemmingen bezoeken.

Ben Bouldin, Vice President Europa, Midden-Oosten en Afrika van Royal Caribbean International: “Als twee wereldberoemde merken die bekend staan om het leveren van memorabele momenten aan miljoenen over de hele wereld, vormt de combinatie van Royal Caribbean International en het Eurovisie Songfestival de ultieme samenwerking die het allerbeste live-entertainment van wereldklasse en een samensmelting van culturen van over de hele wereld tot leven zal brengen. Met meer dan 60 historische jaren van het Eurovisie Songfestival zijn we er trots op samen te werken met een iconisch merk dat een wereldwijd publiek aanspreekt. De populariteit van het evenement blijft groeien en is voor zovelen over de hele wereld een cultureel moment geworden.”

Martin Österdahl, Executive Supervisor van het Eurovisie Songfestival: “We zijn blij om onze opwindende nieuwe samenwerking met Royal Caribbean International aan te kondigen. Het Eurovisie Songfestival en Royal Caribbean delen een passie voor het creëren van onvergetelijke ervaringen die mensen van over de hele wereld verenigen. We kijken ernaar uit om nieuwe herinneringen te maken voor onze fans en gasten en kunnen niet wachten om samen aan dit nieuwe avontuur te beginnen!”

Voor degenen die houden van live-entertainment, de wereld verkennen en levenslange herinneringen creëren, brengt het zomerseizoen 2024 van Royal Caribbean een reeks vakanties die deze drie elementen samenbrengen. “Vakantiegangers zullen versteld staan van grootschalige shows op vier kenmerkende ‘podia’ – lucht, ijs, water en theater – naast livemuziek en komedie. Met meer dan 50 jaar ervaring in het leveren van vakanties met ervaringen voor elk type gezin en reiziger, vormt Royal Caribbean het podium voor iedereen om elke vakantiedag op hun eigen manier herinneringen te maken”, aldus de rederij.

Details over hoe fans tickets kunnen krijgen voor het 68ste jaarlijkse Eurovisie Songfestival met Royal Caribbean worden de komende maanden bekend gemaakt. Bekijk de aankondigingsvideo.

Door onze website te gebruiken, verklaart u zich akkoord met onze Cookie Policy en Privacy Policy.

OKMeer informatie.